jueves, 21 de octubre de 2010

Movie Maker

Movie Maker és un programa que ens serveix per crear pelicules pots insertar tan pelicules de veritat com fotos que passaran amb una seqüència seguida i els hi podem afegir música.
Crec que és un programa interessant ja que a través d'aquestes pelicules podem cerar algun recordatori ; per exemple podriem crear una pelicula per fer un homenatge a algu que fa anys o també per a fer un video d'alguna escursió que hem realitzat amb els alumnes, etc.
En Jordi ens ha ensenyat com va aquest programa, això ens ha ensenyat de la següent manera, em agafat algunes fotografies gurades en l'archiu mis imagens de l'ordinador i els hi em afegit música que també estaba situdada en la carpeta de la biblioteca.
En definitiva he après que aquest programa funciona de la següent manera:

  1. En l''hem de baixar
  2. Clicarem la pestanya : archivo nuevo proyecto. Per tenir una pagina en blanc per fer la pel·licula
  3. Clicar la pestanya archivo, importar imagen, per afegir les imatges escollides
  4. Clicarem la pestanya : herramientas: titulos i creditos per afegirel titol d'incici i els credits de la pel·licula
  5. Clicarem archivo, importar archivo multimedia; per afegir una cançó
  6. Podem escursar la cancho anant a la pestanya, escala de tiempo

Aquí teniu un dels videos que vaig fer l'any pasat. El vaig penjar al yotube fent-me un compte per tal que pogués penjar-lo al blog.

Aquest video el vaig fer amb fotos d'una escola que vam anar durant la setmana cultural .


En definitiva aquesta sessió m'ha servit per recordar i aprofunfir l'aprenentatge en aquest programa de creació de películes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario